Restaurant POS
Solutie de top pentru ospitalitate
Gestiunea livrărilor la domiciliu
Optimizează operațiunile de livrare a comenzilor.
Extindeți afacerea cu instrumente de gestionare a livrărilor, care îți permit să accepți, să gestionezi și să urmărești comenzi de livrare de la POS. Furnizează servicii inteligente pentru clienți și accesează datele de livrare în timp real.
Manager, Peninsula Boutique
Modul Call Center
Preluarea comenzilor cu ajutorul Google – Geo locație.
Precizia în a lua comanda fără a ține clientul minute în șir într-un telefon este deviza sistemului myPOS, astfel am dezvoltat o interfață intuitivă pentru eficientizarea fluxului de comandă.
Manager, Peninsula Boutique
Urmărirea livrărilor
Verifică stadiul livrărilor în timp real.
Urmărirea livrărilor pe teren este mai ușor ca niciodată, cu ajutorul modulului myPOS de la ieșirea din unitate până la închiderea tranzacției la ușa clientului.
Manager, Peninsula Boutique
Utilizarea datelor despre clienți
Oferă experiențe excepționale.
Centralizează și securizează toate datele clienților într-un singur sistem pentru a crea profiluri de clienți detaliate și exacte, astfel încât să poți înțelege mai bine modelele de comandă ale clienților și să oferi servicii personalizate.
Manager, Peninsula Boutique
Managementul Angajaților
De la angajare la salarizare, eficientizarea operațiunilor cu forța de muncă.
Creează și modifică ture pentru fiecare angajat sau departament din fața unui calculator, permițându-ți să te concentrezi asupra elementelor de imagine mari. Alocă roluri și permisiuni angajaților tăi, urmărește orele suplimentare și exportă date către software-ul de contabilitate.