Restaurant POS

Cloud Manager

Meniul și Planul de Mese sunt la îndemâna ta.

Setarea meselor este mai ușoară ca niciodată, crearea meselor sau deplasarea acestora realizându-se prin drag-and-drop. Creați și editați meniul online în câteva minute, cu o interfață intuitivă.

Management Clienți

Acum puteți verifica, într-o singură platformă, informații despre fiecare client care revine în locație pentru a le oferi cele mai bune servicii care vă vor aduce loialitatea acestora.

  • Creați și editați profilurile clienților pentru orice locație.
  • Exportați datele despre clienți.
  • Urmăriți vizitele și plățile.
  • Creați carduri cadou pentru toate locațiile.
Management Clienti-3
Inchidere zi-2

Rapoarte Închidere Zi

Indiferent dacă vreți imaginea de ansamblu sau preferați să vă concentrați asupra datelor la un nivel de detaliu, accesați rapoartele de la sfârșitul zilei, care vă oferă o detaliere clară a modului în care se desfășoară afacerea dvs.

  • Verificați vânzările pentru fiecare utilizator.
  • Obțineți informații referitoare la tranzacții.
  • Urmăriți sumele pentru fiecare utilizator.
  • Identificați perioadele de vârf.
  • Vedeți ce tipuri de plăți preferă clienții dvs..

Raportare Lanț de Restaurante

Managementul unei afaceri cu mai multe locații aduce în fața conducerii o imagine de ansamblu unde este necesară o mai mare atenție pentru detalii. myPOS|Hospitality îți oferă perspectivele de care ai nevoie pentru a lua deciziile corecte.

  • Vedeți modul în care realizează tranzacții, locațiile individuale.
  • Planificare pentru perioade de vârf.
  • Eliminati greselile din comanda.
  • Obțineți o imagine de ansamblu asupra întregii dvs. afaceri.
Raportare Lant de Restaurant-1
Profil Clienti-1

Profil Clienți

Acum îți vei cunoaște clienții prin crearea de profile care să te informeze cât de des vin și produsele lor preferate din meniu. Personalul va fi în măsură să ofere servicii de calitate și va oferi clienților o experiență de neuitat.

  • Adăugați carduri de discount în contul lor.
  • Atribuiți comenzi în fișa clientului.
  • Urmăriți vizitele clienților și istoricul plăților, precum și produsele preferate.
  • Consultați ultima rezervare făcută de un client.
  • Alocați-le masa și comanda preferată.

Promoții

Salvați timpul și adăugați promoțiile direct în myPOS|Hospitality. La momentul indicat, prețurile vor scădea și vor reveni la versiunea originală după terminare. Sistemul face totul pentru tine.

  • Configurați un timp de promovare.
  • Introduceți noile informații despre prețuri.
  • Lăsați sistemul să oprească promovarea
Promotii-2
Rapoarte Angajati-1

Rapoarte Angajați

Află cât muncește personalul tău prin urmărirea rapoartelor pe fiecare angajat și asigurați-vă că știți când intră și ies din tură. Programați personalul în funcție de orele de vârf pentru a le pune la dispoziție un număr adecvat de tablete pentru marcaj.

  • Identificați ospătarii cei mai buni.
  • Cunoaște exact numărul de mese servite.
  • Vedeți ce vinde personalul dvs.
  • Monitorizați orele de lucru.

Rapoarte pe mobil

Accesați rapoartele în timp real pe orice dispozitiv, indiferent dacă sunteți în restaurant, acasă sau în străinătate. myPOS|Hospitality este bazat pe tehnologia Cloud-Hybrid, accesând rapoarte fiabile și coerente, indiferent de dispozitivul pe care îl utilizați.

  • Datele tale nu sunt dependente de hardware.
  • Întotdeauna ști cum funcționează afacerea ta.
  • Asigură-te că datele tale sunt securizate în Cloud.
Rapoarte pe mobil - 2
Suport-1

Suport Oricând, Oriunde

Nu ai o muncă de la 9 la 17. Nici noi. Sună-ne, trimite un sms sau un e-mail dimineața sau seara și un coleg va fi aici pentru tine.

  • Suport 24/7.
  • Help Center.
  • Filmulețe de prezentare.
Demo Gratuit